Christelijke Oratorium Vereniging Veenendaal

Concerten

Concerten | Concertagenda | Concerthistorie

ORATORIUMMUZIEK IS LIVE MUZIEK!
Voor alle oratoriumwerken geldt, dat u ze 'live' moet meemaken in een theater of kerkgebouw. De sfeer in de zaal, de spanning, de concentratie, de interactie tussen dirigent, solisten, koor en orkest, de expressie van de musici, het 'voelen' van de muziek, maken een liveconcert tot een zeer indrukwekkend geheel dat niet te vergelijken is met een cd-opname.

De Christelijke Oratorium Vereniging Veenendaal biedt u een uitgelezen kans om dit soort prachtige werken mee te maken tijdens onze concerten.  We geven gemiddeld twee concerten per jaar: een groot concert met orkest en solisten (meestal in De Lampegiet of in De Basiliek) en een kleiner concert met of zonder solisten en begeleid door orgel of piano (meestal in een van de kerken in Veenendaal).

In de concertagenda treft u informatie aan waar en wanneer onze volgende concerten zullen worden gegeven.  In de concerthistorie vermelden we welke concerten we in het  verleden hebben gegeven, en wie eraan mee heeft gewerkt.

• Van Ginkel en Van Bemmelen
  • Vedotec