Christelijke Oratorium Vereniging Veenendaal

Sponsor mogelijkheden

De ambitie van de Christelijke Oratoriumvereniging Veenendaal (COV) is om voortdurend kwalitatief hoogwaardige en vernieuwende concerten te geven.

Hoge kwaliteitseisen brengen uiteraard forse kosten met zich mee. Zonder de steun van sponsors en donateurs is het onmogelijk om de begroting telkens weer kloppend te krijgen.

Wanneer u uw naam verbindt aan ons koor als sponsor krijgt u nogal wat terug voor uw bijdrage:
Naamsbekendheid door bijvoorbeeld:

• Vermelding in de programmaboekjes
  • Vermelding op de posters en flyers (duizenden exemplaren)
  • Vermelding op de COV-website (gemiddeld 40 hits per dag) met link en logo van uw
  • onderneming
  • Vermelding op de toegangskaarten
  • Gratis toegangskaarten
  • Gastenontvangst voor een aantal gasten bij het concert.
  • Gratis drankje tijdens de pauze van een concert.

U kunt al sponsor zijn vanaf €100 per jaar. Iedere sponsor krijgt naamsvermelding met logo op onze website. Afhankelijk van de hoogte van uw sponsorbedrag komt u ook in aanmerking voor de overige voordelen die hierboven zijn vermeld. Indien u zelf specifieke wensen of ideeën hebt is dat uiteraard bespreekbaar.

De COV is een vereniging met ongeveer 50 leden en een grote achterban in en rond Veenendaal.
Minstens drie keer per twee jaar wordt opgetreden in een vaak uitverkochte Lampegiet of Basiliek.
Tevens vinden regelmatig kleinschaliger projecten plaats. De afgelopen reeks fantastische concerten met volle zalen kunt u elders op deze website vinden.

Daarnaast kunnen wij ons voorstellen, dat u voor personeel, klanten of andere relaties een concert als origineel geschenk aan zou willen bieden. Wij kunnen voor u een arrangement maken. Bij grotere afname is een aantrekkelijke kortingsregeling mogelijk.

Wendt u voor meer informatie tot onze voorzitter, de heer Wim Hartkamp, tel. 0318-30473.

Of stuur een bericht via de contactpagina.

Graag zien we uw reactie tegemoet!

• Van Ginkel en Van Bemmelen
  • Vedotec