Christelijke Oratorium Vereniging Veenendaal

Iedereen kan zingen!

De COV heeft een hoge artistieke ambitie en probeert zich te onderscheiden door kwalitatief goede uitvoeringen waar gerenommeerde solisten en orkesten graag hun medewerking aan verlenen.  We zijn een open en gastvrij koor.

Het instrument dat je nodig hebt om mee te doen met een oratoriumvereniging,‘bespeel’ je dagelijks: je stem. Wellicht heb je dat instrument nog nooit gebruikt voor het zingen van oratoria of andere klassieke koorwerken. Maar alles is te leren, en met enige oefening valt zowel het lezen van de muzieknoten als het zingen erg mee.

Bij het instuderen van de muziek hebben de koorleden steun aan elkaar. Tijdens de repetities geeft de dirigent nuttige tips en handige oefeningen, die het instuderen van lastige passages makkelijker maken.  Voor het instuderen thuis maken veel koorleden gebruik van websites als www.cyberbass.com of oefen-CD's.

Kom gewoon eens meezingen! Elke stem is welkom.

De beste manier om erachter te komen of zingen in ons koor iets voor je is, is door mee te doen met onze repetities. De eerste vier weken ben je onze gast en doe je mee met het koor. Daarna besluit je of je lid wilt worden.

We repeteren op donderdag van 19.50 tot 22.00 uur in aula B van het Ichthuscollege, Vondellaan 4 in Veenendaal.

De contributie bedraagt €276,00 per jaar en kan in termijnen worden betaald.

Meer informatie? Neem contact op met  Christa Kok, tel. 0318 555426

• Van Ginkel en Van Bemmelen